piątek, 26 sierpnia 2011

Got to get back to the land and set my soul free

Stylizacje hippie nie należą może do moich ubiorów codziennych, ale od czasu do czasu lubię po nie sięgać i jako osoba kochająca modę staram się odnaleźć w każdym stylu. Sukienki maxi często pomagają zatuszować nasze niedoskonałości. Cudownie wysmuklają i wydłużają sylwetkę. Myślę, że w długiej sukience każda dziewczyna poczuje się bardziej pewna siebie i kobieca. Tym co zamienia zwykły, codzienny look w look hippie są dodatki i to one odgrywają tu główne role. Przepaska imitująca warkocz, torebka z frędzlami i lenonki lub okulary do nich podobne pasują nie tylko do tego typu stylizacji. Właśnie takie akcesoria były absolutnym must have'm sezonu wiosna/lato. Sukienkę maxi kupiłam już ładnych parę lat temu, lecz do tej pory przeleżała bezczynnie w szafie. Dodałam do niej jedynie wymienione wcześniej dodatki  i dżinsową kurtkę co od razu pozwoliło mi uzyskać zamierzony efekt. Zapraszam do komentowania :)









sukienka/dress Tally Weijl
torebka/bag H&M
okulary/ sunglasses H&M
bransoletki/bracelets Pandora/H&M
sandały/ sandals Havaianas
opaska/ headband H&M

7 komentarzy:

  1. OMG! what a coincidence i have almost an exact dress and photo like this! Check it out!
    http://mestizay.blogspot.com/2011/05/bohemian-nymph.html

    I hope we can be blogger friends.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale zdjecia. Stylizacja rowniez niczego sobie, ale zdjecia maja taka magie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna stylizacja- a la pocahontas:) bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra !! torebka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą samą torbę i uwielbiam ją;)

    OdpowiedzUsuń