niedziela, 11 września 2011

Hot 'N Cold

Mój dzisiejszy outfit będzie pewnie jednym z ostatnich typowych dla sezonu wiosna/lato, jak wszyscy zaobserwowaliśmy za oknami, nieubłaganie zbliża się jesień. Pogoda nie była sprzyjająca jednak uparcie czekałam i udało mi się wykorzystać 20 minut pięknego słońca, szybko wskoczyłam w falbaniastą błękitną sukienkę z akcentami białej koronki, którą widzicie na zdjęciach. Przy tej aurze nie obyłoby się bez skórzanej kurtki w pięknym karmelowo-brązowym odcieniu, która nieco przełamuje i napewno dodaje charakteru delikatnej, wiosennej sukience. Jeśli chodzi o kwestię butów to wyznaję jedną prostą zasadę - jeżeli nie mogę się na nic zdecydować, wybieram szpilki w idealnym kolorze nude, gdyż pasują po prostu do wszystkiego.









                                                          sukienka/dress  H&M
                      kurtka/leather jacket   H&M 
                     szpilki/high heels  Next
                      torebka/bag River Island



11 komentarzy:

  1. piękna ramoneska i torebeczka:) wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. outfit super, ślicznie się uśmiechasz:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i jeden z ostatnich, ale bardzo udany set! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka i torebka mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna torebka, ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your sweet comment, of course I follow you back!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko z Twojego zestawu jest świetne! Torebeczka i sukienka najbardziej mnie urzekły!

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie , do ewentualnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń