piątek, 14 października 2011

Lady in laces

Dzisiejsza bardzo prosta stylizacja nie nadaje się już na jesienne,zimne dni jednak nie mogłam  nie pokazać Wam sweterka,który udało mi się nabyć ładnych parę lat temu w Monnari. Może i trochę przypomina babciny obrus ,ale nie można odmówić mu uroku. No i jedno jest pewne,nie spotkam na ulicy osoby wyglądającej tak samo. Trampek Converse chyba nie muszę przedstawiać. Jest to mój ideał jeśli chodzi o wygodę i pasują prawie do wszystkiego ;)









sweter/sweater Monnari
leginsy/leggins H&M 
trampki/sneakers Converse
okulary/sunglasses Six

8 komentarzy:

  1. Fajne utrzymanie kolorystyki :) ale musiało być Ci zimno podczas robienia zdjęć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your sweater, so cute! Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem spoko, ale załozyłabym inna bluzke pod spód, bo sweter traci przy niej .
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. your photo are amazing and I love your pull
    cool blog!! I really like this post!
    I like your stile !
    Take a look and if you like we can follow each other?

    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweterek, mam w sumie podobny :D
    nie wiem czy dobrze rozumiem nazwę twojego bloga ale mam do Ciebie prośbę, mam do spzredania trampki slayer, jeśli mogłabyś dałabyś pod ktorąś notke link na allegro? myślę ze dzięki twojemu blogowi ktos moze się nimi zainteresowac :) baaaaaardzo proszę!!!!!!

    tutaj link : http://allegro.pl/trampki-slayer-39-i2220330836.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie kolorów :)
    podoba mi się sweterek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń